Madelene

Wedding.. :)

Kategori: Allmänt

Har ganska nyss kommit hem från Jonas och Emelies bröllop i Stensele. :) Himla fint och hon hade en grym klänning. :) man blir ju nästan sugen själv på gifta sig, men bara nästan. :) Vi träffade Anna och Daniel på bröllopet också och det va trevligt. :) Jätte länge sen sist. Får ta tummen ur nån helg och åka ner till Umeå och hälsa på där.:)
Ikväll blire nog lugnt.. Ja eller lungt och lugnt, Tobias tänker snart tvinga ner mig på gymmet med han så det blir väl att svettas lite. Men efter det blir det nog en film. Va jättelänge sen jag såg en film känns det som så det kan va skönt. :)
Imorn tror jag att jag ska fortsätta i köket så det blir klart nån gång iår. Tobias ska byta kamrem på min bil så den blir klar nån gång också. :) Sen äre ju 2 födelsedags barn som ska firas på Materialvägen. :)
Nu ska jag ringa och höra hur det gick för Piri Viri på hundutställningen idag med pappsen. :)
Hej!

Har inte hunnit tömma kameran ännu så det blir en bild från bröllopet i somras. :)
Psst.. säg till om ni vill jag ska ta bort den. :)
image96

Kommentarer

  • Anna säger:

    Nämen, vad kul med ett kort på oss. :) Det var kul att träffa er i lördags också!

    2008-04-14 | 17:06:27
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här: