Madelene

Söndagkväll

Kategori: Allmänt

Vilken helg. Som en berg och dal bana.
I fredagskväll hade vi kräftskiva jag, mysan, jessi och erik. Trevligt med drinkar, spel och goda kräftor. Avrundade på 3:an men det va inte så mkt att hänga i julgranen så sedan blev det sängen. Lilla Molly Polly va hemma med husse och hade det bra.
Igårkväll va vi bortbjudna på fest hos Tobbe så då fick Molly vara hos "farmor och farfar".  Det hade tydligen gått kanon bra och dom hade haft det jättebra.
Jag hade tagit på mig rollen som chaffis igår så jag va lugn. Och hade det riktigt trevligt tills allt spåra ur.
När det gäller sprit kan fan vad som helst hända. Det sluta iaf med sjukan and end of story. Jag tänker inte säga något mer för då blir det bara fel. Ventilera sig kan man göra någon annanstans än i en offentlig blogg i Storuman.
Annars är det jobb imorgon för min del...pjuhh. Men men.. det ska nog gå.
Ikväll va vi på go middag och film hos Robban och Jenny. :) Riktigt nice.
Och Molly hon växer som ogräs. 7.2 kg tror jag det var idag minnsan. Ska slänga in några bilder på henne snart igen.
Näe.. det va nog allt. Hade kunnat skriva 100000000000000 ord men jag skiter i det.

Tack för det ni sa igår tjejer... love you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: