Madelene

Stockholm

Kategori: Allmänt

Slutar vid lunch sedan hem och packa järnet! Jag är ju inte den bästa när det gäller sådan framförhållning som att packa. Och vad f*n ska jag packa!?!?! Kläder, vilka då !?! Är dö less på allt jag äger och har.
Vi hoppas på att hinna med lite shopping men som det verkar just nu kommer vi ha häcken full med att hinna kika igenom mässan och beställa grejer.
Men nån utgång SKA vi då hinna med. Är man i stockholm så är man. :)
Sen så ska vi ju flyga ner då. Och "världsvana" jag är ju inte så van med det. Jo jag har flygit 2 ggr men det va ett tag sedan och med betydligt större plan.Men det ska nog gå bra ändå... hoppas jag...
Ja vi kommer iaf hem till lugna, sköna norrland igen på lördag.
Så ni får ha det så jävligt alla ni som ska ut på fredag på hotellet. ;)

Take care!

Kommentarer

  • Mysan säger:

    Hum..men du hinner ju följa till Villis på lördan när du kommer hem :D:D

    2008-08-27 | 17:04:49
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: