Madelene

Don´t reach out

Kategori: Allmänt

Den är bara så bra. :) Introt ger mig ståpäls. Synd det inte är nån film bara..
Jag har lagt ut den förrut och jag gör det igen. Kan bara inte bli less på den. :)


Igår hade vi soffmys hos Jessi med lite glögg och kakor. Mypys och hennes nya pojkvän kom. :) Det va trevligt!
När vi gick hem så stanna vi till på 3:an för en cider och för att visa Markus lite Storuman kultur. :) Det va stendött när vi klev i där i mjukbrallor och mössa ( min outfit) men efter ett tag ramla det in lite bekant folk.
Det är så kul att Mysis är hemma igen! Det är nu jag inser hur mycket jag saknat dig vännen..
Från den ena till den andra. Idag håller jag på julstäda, men har inte så bra diciplin som vanligt så det går seeegt. Men men.. innan jul är det nog fint här hemma, kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: