Madelene

Snälla tomten...

Kategori: Allmänt

Tänkte knåpa ihop en önskelista till jul. Kanske lite sent påkommet men jag har inte kommit på nått jag önskar mig. :)
Förens nu då.... :)

Så snälla tomten om jag varit en snäll flicka iår skulle jag gärna ta emot detta.

* Täckbyxor-svarta, smidiga att ta av/på och lätta att gå i. För hundbus och hundpromenadsbruk. :)
* En snygg täckjacka till dom där byxorna såklart. :)
* En bil. To mush to ask. :)
* En hundbur till Molly. Men då krävs det en sån där bil. :)
* Mystofflor från Friis And Company. Rosa och finns här http://www.chique.se/
* Ett fint halsband i guld som jag kan ha varje dag. Gärna med nått hjärta på.
* En hundhylla som vi har här på affärn. :)
* Snygga trosor. :)
* BH. Kan man ha för många?
* Reflexväst till Molly.

Ja.. sen är jag ju lättflörtad och tar gärna emot allt möjligt tjafs som parfym,ljus, smink m.m. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: