Madelene

Bantning och ny frilla

Kategori: Allmänt

Yes nu kan jag kamma håret!:) Jessi tog sig an mitt hår igårkväll som sagt och gjorde ett kanonjobb. Blev nöjd, nu ska man bara boka en tid för färgning sen är man så gott som ny igen. :)
Hämtade ut mitt paket idag. Blev billigare än jag trodde vilket är positivt.  Och imorn börjar jag. Är lite pirrigt med tanke på att jag vet hur jag blir när jag är hungrig eller gått utan mat länge. En djävul rent ut sagt. Men det ska gå.. :) Fick tydligen dricka te utan socker/mjölk så det kommer väl bli min räddare i nöden. Har shoppat en massa goa teér på jobbet nu. :)
Annars är det städning, tvättning och djurtrimmning på schemat ikväll. Inte så spännande men det är såndär skit som måste göras emellanåt.
Fick ett vykort från Thailand igår!:) Det såg inte fy skam ut om man säger så. Jäkla Jenny! Jag är lät avis på er! Vi får väl jämföra bränna när ni kommer hem.. haha.. :)
Nä..öka takten.
Hej på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: