Madelene

Choklad

Kategori: Allmänt

Statusen hitills är ganska okej. Lite ont i huvet och lite allmänt seg. Men jag skyller på att jag försov mig imorse så jag hann ingenting. Än så länge har jag bara ätit choklad idag. Choklad till frukost och choklad till lunch.
Men detta är ingen diet för klumpkänsliga! Hur mkt jag än skakar den här shakern så försvinner inte klumparna alls. Hm.. blir att ta till starkare grejer.
Pjuhh, en månad känns som en evighet idag. Och efter den här månaden blir det att blanda till nån diet som är hälften Osnats och hälften min egen. Men jag har bestämt mig och det ska fan gå.
Haha, på lördag ha jag och Jessi bestämt oss att vi ska gå ut en sväng på 3.an och kolla läget. Jag tänker köra en fuling då och dricka lite rödvin men jag har insett lite smått att jag garanterat kommer bli kanonfull. Inge mat och dricka vin..fin kombination. :)

Annars så kliar det i fingrarna att få upp tapeterna i köket, måla köksluckor, byta kakel och bänkskivor osv.:) Men man är ju inte så händing som man skulle önska. Så det behövs att någon hjälper mig med allt det där, och dne någon är inte alls lika sugen som jag. Tänk om man vore som morsan! Hon är händing vill jag lova!
Jo just ja, tobias har bokat en stuga i Gäddede till nästa helg! :) Hans första endurotävling för iår så då ska vi dit hejja.. :)

Nä...förtsättning följer..

Kommentarer

  • Stannapanna säger:

    Ha ha jag har oxå provat den där, kan rekommendera mixerstav...

    2008-02-20 | 16:49:39
    Bloggadress: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här: