Madelene

Det blir

Kategori: Allmänt

aldrig som man har tänkt sig. Idag hade jag tänkt att antingen åka till Lycksele eller fara ut med skotern. Imorse drog jag täcket över huvet och tänkte äh jag skiter i allt.
Så dagen har jag ägnat åt scrapping, konsum, sims 2 och skidskytte, Inte fy skam iof. :)
Min andra plan va ju www och fara dit och parta/dansa loss lite granna för en gångs skull. Blir som inte så ofta här ute i skogen annars. Men efter att ha tjatat hur länge som helst utan att få med mig nån så gav jag upp. Alla ville festa här hemma i storuman. Vilket i mina ögon bara kändes jättevärdelöst och sorgligt. Så Tobias fick fara själv och jag stanna hemma med mina ostkrokar och grabben i graven brevid på tv.
Har tyckt synd om mig själv större delen av kvällen men nu börjar det gå över. Ska spela en omgång Sims sen blire sängen.
Imorn vet jag inte vad som händer. Tjurskallen tobias sa nyss att han tänkte fara till slussfors och träna själv!?! Hur smart låter det om det skulle hända nått!?! han vägra då lyssna på mig iaf så vi ser väl va som händer....
'Natti med er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: