Madelene

Greys dagen

Kategori: Allmänt

Idag är onsdag och onsdagskvällar är ju lika med Greys Anatomy at the Jessicas. Men innan det är storstädning här hemma. Det ser verkligen inte klokt ut. Skyller på renoveringen.
Åt just mitt första mål mat på över en vecka. Har växlat till kombinerad kur nu med pulver och Onsnat mat. Hoppas det funkar. Den där rena kuren verkar då ha funkat enligt vågen iaf och det känns ju bra. :) Bara det inte kommer tillbakas nu på en gång är jag nöjd. Fast det borde det inte göra i och med att jag äter kombinerad. Aja.. man kan bli snurrig för mindre när det gäller sånt här tjafs.
Annars är det inte mkt på tapeten, ja bokstavligtalat också eftersom vi har bara spackelväggar än så länge. :)
Längtar till helgen. Håller tummar för att Mysan får komma hem och för att Tobias dominerar under SM kvalet i Gäddede. Att både han och skotern håller. Så ni får hålla tummarna med mig nu då!:)
Näe.. that´s all for now.


Avrundar med en bild.

Ska bli bättre med bilder. Hur kul äre att läsa en blogg med enbart text. Not so.. :)


image88
Min norsk.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: