Madelene

Hm...

Kategori: Allmänt

Sitter här och surplar i mig nån grönsakssoppa av nått slag. Hittade just åt matprogrammet som Osnat gav mig förra våren och gud vad mkt gott jag fick äta. Fisk, kycklig, sallad, frukt, nötter, gröt, fil osv. Varför håller jag då på jävlas med det här när ja har ett BRA matprogram som faktiskt fungerar och som gör att man orkar träna?? Ja säg de, är huvet dumt får kroppen lida. Det enda jag vill ha var en kickstart, en snabbviktnedgång så man blir lite pepp. Men just nu känns det här bara korkat. Så det blir återigen ändrade planer till ett betydligt sundare alternativ känns det som.
Kör ren kur en vecka sen hoppar jag på Osnats matprogram och byter ut några av dom mot alla pulver som jag har kvar. För då orkar jag va mig själv, jobba och framförallt börja träna.  Det blir nog det bästa för ren pulver diet är fan inget för mig i det långa loppet.
Men man måste ju pröva så man vet iaf.. :)
Nä.. nu ska jag städa lite sen kanske det blir nån film.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: