Madelene

Irriterad

Kategori: Allmänt

Ja nu tänker jag gnälla lite. På dessa killar. speciellt då lillebror och Tobias. När man ska göra nått med dom blire oftast nått strul. Brorsan har ringt och tjorvat varje dag hela veckan om den här resan till stugan. det är iof ganksa typiskt han så jag borde inte bli sur för det. Men ändå. Men det största nöten är ändå Tobias ( sorry Magda men nu skonas ingen)! Hans skoter gick sönder i söndags. Igår på självaste alla hjärtans dag for han och skulle "Tvär skruva" i den liiite.. Han kom hem vid klockan 1 inatt och är fortfarande lååååångt ifrån klar. Vi som skulle fara till stugan klockan 5! Nu ska det ske ett under om vi ens far innan klockan 10 ikvälll!
varför kunde han inte börja med den tidigare om den nu va så trasig!??
ja nu har jag gnällt klart. :)
Trevlig helg på er alla! :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ibland måste man få gnälla av sig. :) Trevlig helg själv!

    2008-02-15 | 12:42:49
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se
  • Magda säger:

    gnäll på du, jag har ju en egen gubbe här hemma så jag vet precis vad du menar ;-)
    Hoppas ni tar er iväg iallafall och får det mysigt :-)

    2008-02-15 | 18:04:06

Kommentera inlägget här: