Madelene

Jag lever..

Kategori: Allmänt

Och mår ganska hyfsat idag. Mkt bättre än igår. Speciellt igår kväll när jag kom hem och det lukta mat. Tobias satt och åt grillad kyckling och ris. Jag bröt ihop på soffan, grina som en bebis och ville bara ge upp skiten. men han tvinga i mig lite kyckling soppa och krama mig en stund sedan kändes det bättre. :)
Hoppas jag börjar må bättre nu här framöver så man kanske till och med orkar träna? har inga stora förhoppningar på det men man vet ju aldrig. Den där energikicken som dom skriver om kanske kommer ihelgen.
Annars äre kanonfint väder och jag vill bara ut och köra skoter. NU!

image87

Kommentarer

  • Magda säger:

    men Madde älskade vän, börja äta NUUUUUU!!!!!
    fatta ditt eget bästa ;-)
    banta kan man göra på många sätt men att plåga sig själv och sin kropp....
    kram

    2008-02-22 | 17:30:36
  • Hera säger:

    Men vad gullig han är!!! .....lät sunt med Osnat...eller sundare i alla fall!

    2008-02-22 | 19:33:02
    Bloggadress: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här: