Madelene

Jag och mitt huvud

Kategori: Allmänt

Vi passar som inte ihop längre. Vaknande imorse men en blixtrande huvudvärk, den lätta tvärt men nu är den tillbakas igen. :( Dåligt med sömn och dålig syn eller äre helt enkelt bara morsans migrän jag ärvt i rakt nedstigande led? Hursom så suuuuuuger det!
Annars händer det mkt och lite på samma gång. Blir kvar på jobbet trots allt! Känns bra! Blir mkt mer ansvar och så men det ska jag nog klara av. Samtidigt hade det väl varit lite små coolt att farit till Norge (Potet Skruer??HAHA)  med My men nu blev det inte så. Men det ska inte stoppa jag och Jessi från en roadtrip alá Thelma och Louise till Norge. :) Hon är övertygad om att det blir hennes sista resa, jag med nästan.. :)
Nä, alvedon.nu

Kommentarer

  • jenny säger:

    hejsan pa dig!

    Men du va kul att du far vara kvar pa jobbet! De e ju skit bra. =) har ar vi branda som tusiken, ont gor de pa mig overallt..men snart ar det over sa vi kan aka ut pa aventyr hela dagarna. nar vi kommer hem maste vi ju fira att du far vara kvar pa jobbet.

    ha det kanon och jag skicka lite sol till dig =)

    Hade!!!

    /Jenny

    2008-02-06 | 07:46:48
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se
  • Linda säger:

    Uuu, "sista resa", det låter som döden jue! Jättekul att du har kvar jobbet! Grattis! =)

    2008-02-06 | 20:51:26
    Bloggadress: http://www.linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här: