Madelene

KAOS!

Kategori: Allmänt

Ja ikväll klockan 6 bär det av till Gäddede för tävling. Jo tjena säger jag, skotern i smådelar och nu startar inte bilen heller!!! Har man oflyt eller vad!?! Kommer bli tokstressigt det här känner jag på mig. Handla, packa osv. Men mest jävligt ha nog älskling för han måste fixa grejer till skotern, skruva ihop den och packa. Näe jag tror jag får ringa in förstärkning alá Björne annars kommer det här gå åt helvete.

Va är med kattskrället Gurra och min mat? Han är galen i alla cambridge grejer och nu stal han just en brocoli av mig? Haha, sötnöt. :) Har fått en lätt vågmani. Har inte vägt mig på 2 dagar!! AHHH! Men min våg är på väg.. :) pjuh.

Ha en bra helg nu alla! Hinner nog inte skriva nå mer.. ja på söndag då i bakisfyllan. Haha.. :)
Ska ta en massa bilder på tävlingen och så håller ni alla tummarna för Tobias och hans skoter!?:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: