Madelene

Onsdag

Kategori: Allmänt

Back to work. Känns som en bra dag. Träffat en försäljare och hållit på. Börjar faktiskt bli lite nervös över hur det ska gå när jag blir butiksansvarig?! Känns som jag har en hel del kvar att lära mig! och inte bara när det gäller vars vi beställer allt osv utan också när det gäller att ta kritik. För det är jag VÄRDELÖS på. Är mästare på att ta allt så himla personligt och bli ledsen för minsta lilla. Och det kan bli jobbigt i framtiden när jag får ansvaret och kanske måste ställas till svars inför chefen lite nu och då. hur tränar man sånt egentligen??

Till nått helt annat så håller jag på att dö så shoppingsugen är jag! Sitter och kikar på allt från Asos till Hm varje dag. Än så länge har jag lyckats hålla mig men hur länge? Har ju sagt att först blir det Cambridgekuren och sedan får jag väl handla nytt.. :) Men väskor och skor är det svårt att hålla sig ifrån.

Ihelgen blire nog kanske www och lycksele för min del. Lycksele på dagen och www på kvällen. Måste bara hitta nån som vill haka på. Sugen nån?:)

Nu ska jag leta åt lite bilder att slänga ut här. 
Hörs! 

Kommentarer

  • Sandra L säger:

    SKOJAR DU? Vad roligt! Butiksansvarig??
    Men, jag trodde att du skulle bli arbetslös....

    ÅÅÅHHH, VAD GLAD JAG BLIR att du inte är arbetslös!!!

    BAUTAKRAM

    2008-02-06 | 14:59:49
  • Emma Persson säger:

    Hmm, jag har oxå varit expert på att ta allt personligt. vet inte om det är det som hjälpt men jag tycker om Mia Törnbloms böcker.
    :)

    2008-02-06 | 18:02:06
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: