Madelene

Seeeeeeeeeeeeeeegt

Kategori: Allmänt

Går runt och känner mig lite småfull idag. Och inte på ett positivt sätt. Seg i huvet, småyr, vimsig och trött. Bara ett under att jag inte åkte ditt på polisens kontroll nu på lunchen. Glömde blinka när jag skulle köra förbi bilen dom höll på kolla och just när jag gör det svänger den bilen ut. Lite lätt kaos där.. men dom tog mig då inte. :P
Annars så är siktet insällt på 2 veckor med ren kur. Det va min grundplan och den tänker jag nog hålla mig till. 
Igår va jag och Jessi ute på en prommis och sedan blev det teorige och Greys Anatomy. Vi avrunda kvällen med lite Fråga Olle och Girls of the Playboy Mansion. En fråga. Vad gör den där 81 åriga gubben med alla tjejer? och tvärtom. 
jobba ihelgen ska jag också göra.. men det känns ganska lugnt. Lördagsjobbdagar går så himla fort. 
Nästa helg är det tävling! Tobias va och träna igår och vurpa. Men som tur va gick det bra för han! Skotern hade visst slagit en volt och Tobias hade landat på huvet. Huvva....  

Nä.. nu ska jag dricka en massa vatten sen ska jag på jobbet. 3 liter om dagen ska jag dricka, men det känns rätt omöjligt..

Kommentarer

  • Magda säger:

    men herregud människa, detdär kan inte vara bra för kroppen????
    kram

    2008-02-21 | 14:39:48
  • Lovisa säger:

    jaa du Madde...
    Galna dieter *suck*
    Äta MÅSTE man göra!!!!!!

    2008-02-21 | 18:41:55

Kommentera inlägget här: