Madelene

Sminkkrisen i Storuman

Kategori: Allmänt

Nä nu får nån ta tag i det här. Jag hade fan gjort det om jag varit arbetslös eller hade ett företag som kunde tänkas sälja smink.
Min egen sminkkris gäller maskara, läppglans, hudkräm osv. Lite drygt det känns att så fort man ska ha nått sånt måste man ralla ner till Lycksele eller liknande för att få tag i det man vill ha. Det borde ju inte vara omöjlligt att få hit lite kända märken tycker jag? Dom skulle ju för fan ha monopol på hela stället. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Finns ju smink på gunnarssons färg, vet inte om det är bra men det kanske duger om det krisar=)

    2008-02-27 | 17:59:07
  • Magda säger:

    men se om inte Inger är intresserad av att börja med smink?!?!?!

    2008-02-27 | 18:06:50
  • Sara säger:

    Jo jag håller med dig, smink är det ingen där uppe som tänkt på. Men konstigt är ju att Lars-Arne inte tagit tag i det, då ICA på små orter börjar likna Åhlens eller Sears i USA.
    Tack för din omtanke gällande Misse, det var inte min vecka detta, men det är mycket bättre nu=)
    Ha de gott

    2008-02-27 | 19:27:14
    Bloggadress: http://ssara.bloggagratis.se/
  • Anonym säger:

    Det finns, som sagt, smink att köpa på gunnarssons färg. Dock är det inte så kända märken och rätt dyrt, och jag vet inte hur bra det är men det är sånna här icke-djur testade grejer som inte heller innehåller fetter och sånt från djur. :)

    2008-02-27 | 20:26:47
  • Hera säger:

    Apoteket är ett annat tips...fast det bästa tycker jag är oriflame, jag är med där köper kanske 3, 4 ggr per år...passar på då de har reaerbjudanden...bra greijer är det också!
    www.oriflame.se

    2008-02-28 | 10:24:50
    Bloggadress: http://www.hera.blogg.se
  • Jessica säger:

    Jamen visst är det ett fint foto:)

    Beställ från internet i tid bara.

    2008-02-28 | 10:34:01
    Bloggadress: http://create.blogg.se
  • Mysan säger:

    Du ha ju på Gunnarssons juh.
    Å du.. "Jag kommer HEEEM ikväll/natt/morron" :):) *trallar*

    2008-02-28 | 16:03:06
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se

Kommentera inlägget här: