Madelene

Snillen spekulerar

Kategori: Allmänt

I fredagskväll gick en propp som vanligt när man kör micro, kyl/frys och diskmaskin + lampor samtidigt. Tobias stängde då av frysen tillfället (ahaaa ser va detta barkar åt) som han brukar göra. För en halvtimma sedan öppnade jag frysen och allt  är varmt! YEY! Blir att tokrensa den ikväll då.
annars äre måndag och de lika med segt som vanligt.
men till helgen ska vi upp till stugan! ÄNTLIGEN!:) Ska bli så jävla härligt! Köra skoter, basta, spela spel och bara ha de bra!
och så ha jag börjat scrappa igen.. :) Det är kul. Gjorde ett alla hjärtans dagskort igår till Tobias. :) Men det får han inte förens på torsdag. :)
idag ska jag förutom jobba kolla om våra tapeter kommit. Jag trodde man fick ett samtal om dom kommit men icket. Nu äre 2 veckor sedan jag beställde dom och han sa att det skulle ta 3 dagar. Jag mena varför ta alla ens telefonnummer om dom ändå inte ringer??
Annat to do idag är apoteket. Ska köpa en pipett och koksaltlösning och spola Tussans nos med. Våran vetrinär här hade ingen aning om vad man skulle kunna göra så jag fick ta till google och där hitta jag ett Perserforum. Tur det finns en massa hjälpsamma och kunniga människor där ute. Va gjorde man utan google?:)

Liten Tuss
image85

Kommentarer

  • nu lite mer brunare jenny säger:

    Heloo!!!!

    Glad alla hjartans dag pa er!! =) Hoppas ni har det bra dar hemma och att det gar bra att jobba. Tanke bara titta in som tvarest ocvh skriva det.. maste skynda mig nu.. ska till Tup On =)

    had et gott!!

    Kramar//J och R

    2008-02-14 | 03:33:59
    Bloggadress: http://amreofredriksson.blogg.se
  • Rebecca säger:

    ha en trevlig alla hjärtans dag :)

    2008-02-14 | 10:19:38
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här: