Madelene

Söndag

Kategori: Allmänt

Idag städar jag. Lite överallt. :) Går som sakta men det är som vanligt när jag städar. Gör ju det grundligt iaf. :)
Imorse när jag vakna mådde jag skit. Vet inte varför och kan då inte skylla på nå sprit eller nått sånt. Skaka som ett asplöv och kände mig alldeles svag. Men efter en shake så gick det över. Längtar tills på onsdag.
Jag har även gjort en del med brorsan idag. Han som är träningsnarkoman ska dra med mig till gymmet när han far dit. Jag tar mig nog inte dit annars som det känns nu och det kan va bra att ha nån som peppar en tills man kommit in i träningen igen. Dessutom får han casch för det så han ska bara vara glad.. :) Så Jessi det är bara att du skaffar dig ett gymkort du också nu!:)
Annars så va jag hos jessi och erik igår och såg lite melodifestival och en fin film som hette Den bästa av mödrar. Efter det gick vi på 3.an, nyktra och glada. Och nykter på 3.an är ju en upplevelse som man kanske inte vill göra så himla många ggr men men. :) Det va ändå skönt med lite omväxling och det va rätt mkt folk ute.
Får se om det blir riktig utgång nästa helg i Lycksele, dansa lite och så. :) Beror helt på hur det går i tävlingen på lördag och när vi kommer hem. Ja och så måste man ju ha en chaffis helst också. :)
Nä.. nu äre färdigsvamlat för den här gången.
Ha de!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Varför får han betalt för att fara på gymmet?! Jag ska fixa gymkort så snabbt som möjligt:)

    2008-02-24 | 16:27:15
    Bloggadress: http://create.blogg.se

Kommentera inlägget här: