Madelene

Sur tisdag

Kategori: Allmänt

Åh! Det här är ingen bra dag. Vakna försent så jag hann inte sminka mig och bara ta på mig första bästa. Jag hatar min mobil på morgonen. Trycker alltid på fel knapp så snozzningen slås av. Har bara tur som vaknar av mig själv.
Sen så blire inge tapetsering ikväll heller. Tobias kom ju på igår kväll att han skulle spackla ännu mer, fast jag redan spacklat och va nöjd. Så de måste ju slipas och det hinner vi inte innan morsan skulle komma. Jahaaa... så då blir det skjutet på framtiden.
Sen så har vi en 6 bäddars stuga fre-lör på tävlingen men nu verkar det bara bli han och jag trots allt. Kul jul.
Skulle beställa en våg igår från Clas Ohlson med bara frakten låg på 85 kr så jag blev snål. Vi hade en våg en gång men Tobias fick ett utbrott på vågen så den finns inte mer. :) Det borde ju finnas vågar i Storuman?? Har sprungit på ICA men inte hittat en enda. Hm.. nån som vet??
Har just insett att jag inte kommer va hemma en enda helg i mars. Kul när det händer saker. :)
Och om en vecka blir man äldre.. .:) Oj oj.. känner mig fortfarande som 18. :)
Nä nu har jag beklagat mig klart och ska tillbakas på jobbet.
Ses!

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Kanske finns vågar på yngvessons audio video? :P

    2008-02-26 | 14:04:31
  • Madde säger:

    re emelie. JA!:) Tack för tipset.. hehe. :)

    2008-02-26 | 14:08:18
  • Mysan säger:

    Hah..ditt gullpucko! Klart att det är Mobilens fel att Du trycker på fel knapp?!;P *hihi*
    Verkar som d händer en del där hemma.. :) Själv så kommer jag ju som sagt kanske hem på fredag om ja ha tur, skulle va kul å hinna ses nåt.
    Pöss

    2008-02-26 | 15:37:23
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se
  • Anna säger:

    Det är ju det sämsta med att bo i inlandet, all frakt när man måste beställa saker som inte finns hemma. Men nog ska det väl finnas vågar i Storuman? :)

    2008-02-26 | 16:16:43
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se
  • Stannapanna säger:

    Kanske på järnaffären ???

    2008-02-26 | 16:56:28
    Bloggadress: http://ludvigssons.blogg.se
  • Jessica säger:

    Jag har just kommit på mitt kall i livet, jag ska ringa och väcka dig varje morgon! När man börjar jobba kl 9 kan man inte försova sig, KnasBymf!

    Om du inte hittar nån våg så kan du ju väga dig här, du är ju ändå här minst en gång i veckan!:)

    Ska vi ta en prommis ikväll och prata helgen?

    2008-02-26 | 17:21:58
    Bloggadress: http://create.blogg
  • Magda säger:

    precis, snart blir du äldre och än har jag inte fått tips på vad du önskar dig :-D

    2008-02-26 | 18:08:03

Kommentera inlägget här: