Madelene

080114

Kategori: Allmänt

Hej hallå där. :)
Tänkte uppdatera lite om helgen.
I fredas for jag och My ut och åt. Kitas va stängt så vi for på hotellet och åt. Kanongod mat och det va mysigt att sitta och surra av sig. :) Efter en stund kom Anja och joina oss. Blev några cider och en vända på byn som sluta med en sväng på 3an. Inte så genomtänkt kanske eftersom jag och My skulle upp tidigt och fara till Östersund, men men.. det va trevligt. :)
Ja på lördagen bar det då av till Östersund och AC cup. Det va kul även om alla mina favoriter fick motorproblem. Men men, det är sånt som händer. Efter det for vi ut och åt, tyvärr fick brorsan och co välja resturang så det blev nå skabbigt litet ställe men jordens sämsta service, men maten va god iaf.:) Och sen däcka vi på hotellet, planen va att gå ut på krogen men friskluften hela dagen tog knäcken på oss. :)
På söndagen gick jag och älskling på de affärerna som va öppna innan vi begav oss hem mot störstuman. :)
Det va en bra helg. Mysigt med hotell och fredagen va kanon. :)
Annars så städas det bort julpynt för fullt här hemma. Tobias skottar snö och jag tjyvlatar mig.. :) 
hinner inte skriva nå mer nu..
Ses..

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja, det är ju så svårt att bestämma sig när det finns så mycket. :)

    2008-01-15 | 12:26:19
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här: