Madelene

Aj

Kategori: Allmänt

Fick ont i magen igårkväll och började må sämre och sämre. Har fortsatt idag så jag är hemma från jobbet. Men jag har varken kräkts eller så. Äre magsjuka eller äre bara vanlig magonta? Mysko äre iaf och less blir man på ligga i soffan en hel dag i morgonrocken.
Har haft en underbart rolig helg annars, från början till slut.:)
 Nu är Jessi back in town again så det känns kanon. Men då far My. :( Dom byter av varandra med att fara, men jag är kvar. Orubblig som Forsviksberget? Njae, det återstår väl att se.
Mm..på tal om annat så går jag och Tobias snart in på 4 år tillsammans. That´s a long time folks! :) Tyvärr har vi inget specifikt datum att fira på. Jag vet bara när jag började intressera mig mer än normalt för pojken i grannhuset och att vi blev tillsammans i "smyg" där nån gång i slutet av feb/ början av mars. Haha, så annolunda allt var då och va rädda vi var för allas tankar och kommentarer.:) Vi smög med att vi var tillsammans i flera månader.
Nu 4 år senare bor vi i hus, har 2 monsterkatter och det känns som vi alltid har varit tillsammans. :)
Han förstår mig och står ut med mig alla dagar (vilket han borde få nått pris för emellanåt) och är en av mina bästa vänner. Love you.. :)
Nej shit va sentimentalt och gulligt det här blev nu då. :) Skärpning. Ska leta åt nå kläder och krypa ner i soffan igen tror jag, Hoppas magontan går över, NU.
Hej..

Kommentarer

  • Anna säger:

    Myyys. :) Vi har inte heller nåt riktigt datum, det var mer under en tidsperiod det växte fram. :)

    2008-01-26 | 15:48:44
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se

Kommentera inlägget här: