Madelene

Brittan

Kategori: Allmänt

Om man är en kändisskvaller nörd som jag har man nog inte missat att Britney Spears låst in på psyket här i dagarna. Det är en tjej som verkar ha haft ett helvetiskt år. Skilsmässa, rehab, knark, raka skallen, vårdadstvist m.m. Och mitt i allt detta släpper hon en ny skiva som faktiskt är bra! Hur!?
Iaf så kan man hoppas att hon äntligen får den hjälp hon verkar ha behövt så länge. Så kanske hennes barn kan få en mamma som kan ta hand om dem.

                              
From this                                                       To this
American dream                                           American scream?

annars när jag inte surftar så gör jag inte så mkt. Tobias följde Tobbe Svanberg på en skotertävling i Lycksele ikväll. veteranskotrar va det visst så jag kände mig inte så sugen på följa och frysa. Orkar inte bli mer sjuk nu när jag äntligen börjar bli frisk. Annars har vi varit i Kyrkberg idag hos Maggan och co. :) Samt ätit middag hos Nisse och Kerstin. :) En skön dag. Och så fick tobias sälja sin skoter i morse! :)

Byebye.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja, det har blivit en riktigt lång historia kring henne.

    2008-01-06 | 12:53:27
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se
  • Magda säger:

    sen kommentar, men jag hatar också den reklamen, sitter också och undrar hur fan de kan anse att hon är tjock.....

    2008-01-06 | 13:23:50
  • Emma Persson säger:

    Tack, ja det är så roligt, jag har börjat göra mera kort nu typ födelsedagskort och sånt.. :)Synd att det ska vara så dyrt att gå kurs här i stan. :S

    2008-01-07 | 20:34:01
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: