Madelene

Cry me a river..

Kategori: Allmänt

Älsklingsskorna kom idag!! En stor gul postbil kom när jag skulle på jobbet och gav mig 2 paket från ASOS. Blev lite paff, visste inte att dom körde hem så små paket till folk? Iaf så öppna jag dom på lunchen och allt va bra utom skorna! Som är för små!!!! buhu!! Jag ville verkligen ha dom och så va dom på rea. Men att skicka igen dom för att byta läste jag skulle kosta 150 kr! är det värt det, eller ska jag försöka sälja mina darlings till nån?
Dom blir rätt dyra innan dom landar här hemma igen.. så billigast i alla lägen vore sälja åt nån annan...
Buhu.. :(

 Side Tie Platform Ankle Boot

Kommentarer

  • Gina säger:

    Vilken storlek är det och vad ska du ha för dom!? :D

    2008-01-08 | 20:47:19
    Bloggadress: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: