Madelene

frysihjäl.nu

Kategori: Allmänt

Jahapp, I ett svagt ögonblick lovade jag att köra skoter idag. Borde nog sett vädret först. 15 isande minusgrader! Men det stoppar inte dårarna Björn och Tobias! Nejdå, vi ska ut!
har försökt stenvägra hela morgonen men det verkar inte hjälpa! Glenn och Elin fick ju banga varför får inte jag det då??
Så om jag inte är hemma ikväll har vi frusit ihjäl uppe på Blaikfjället.
Brrrrrrrrrrr....avis någon? Nej, tänkte väl det.

Om det ändå vore såhär
image70

Kommentarer

  • Mysan säger:

    Haha, din mupp! 15 ISANDE minusgrader? :P Ja kan meddela att det va 32 Isande minusgrader i onsdags när jag satt av med hundspann å hade 7 mil framför mig..då varé kallt! ;P Men alla är vi ju olika, du kommer förresten säkert köra dig varm, å nu är det ju strååålande sol, så ni får säkert en superdag! :) Pöss!

    2008-01-27 | 12:16:27

Kommentera inlägget här: