Madelene

Hey you

Kategori: Allmänt

Tisdag. En seg jäkla tisdag. Blev sent igår, alldeles för sent för mig. Somna vid halv 2 nån gång och va död imorse. Kan tänka mig att My va ännu mer död eftersom hon for tidigt. Hoppas det går bra för henne i lussekofta landet! Träffade en lussekofta idag..dom är lite svåra att begripa sig på. Ja eller vissa ord iaf. :)
Annars va gårkvällen kanon.. :) Kan lätt göras om. 
Ikväll hade jag tänkt snabb städa? Sen får jag väl se...kanske tar en prommis till jessi. Har nästan flyttat in hos henne sen hon kom hem från Övik. tror jag nästan varit där varje dag.. haha.. :)
Råkade just bjuda hem en MAC ögonskugga på Tradera. har läst att det märket ska vara bra och snyggt framförallt. Har nån dille på ögonskuggor och nu när jag blir arbetslös kan jag ju sitta och sminka mig hela dagarna.. haha.. :) Värt, näe..
Blev bjuden på lunch idag också. Hemma hos Lotta. :) Det va trevligt, fick träffa hennes goa hund också.. :) 
annars fick jag höra lite nyheter idag men inte blev jag då nå klokare. Nej nej, tvärtom. aja, ta en dag i taget och gilla läget.
Jo en sak till, igår då beställde jag en massa tapeter! Så nu ska hallen och köket bli snyggt!:)
Hej på er..

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Haah nja, hon är gammal som gata, ser och hör dåligt, kanske därför Lars ser ut som en lapp i hennes ögon =)

    2008-01-31 | 16:28:43
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här: