Madelene

Lazy

Kategori: Allmänt

Ikväll känner jag mig lat. Här måste städas och tvättas. Tobias muttrar över att det varken finns sockar eller kallingar snart. Haha.. tur jag har 1 miljon trosor ifall jag skulle börja tvättstrejka totallt. Sockarna kan det däremot bli kris med.. :)
Vilket svammel. Iaf så äre fullt upp med att få ordning på jobbet och beställa hem nya roliga saker. Men måste ändå erkänna att jag tappat lite av gnistan och suget för det. Jag jobbar ju på som vanligt men det stör mig att gå runt hela dagarna och undra hur det kommer bli? Och det i sin tur gör väl att man inte tycker det känns lika kul..
Vet inte om man borde bli så privat på sin oprivata blogg egentligen, men men.. folket på byn pratar ju ändå så då kan dom få prata lite till. :)
Aja, får väl dra till Norge i värsta fall, där verkar man ju bli rik. :)
Men ihelgen då blire Östersund och hotell för jag och min älskling. :) Vi ska på Actic Cat cup och sedan ska vi sova över där. Och vem vet man kanske hinner shoppa lite. :) Vi ska iaf gå ut på kvällen och äta, dricka gott. Bara sånt är guld värt.
Nä..nu måste jag göra ett ryck..
Byebye

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ja jag har kört det där med en strejk. Det funkade tyvärr inte lika bra som jag hade hoppats på =)

    ÅH! Jag vill me te Östersund å kolla på Arctic Cat Cup..nu är ju min andra hälft hos er så du får slänga en pik till han
    ;o)

    Näe.. vilken svammelkommentar du fick..sorry!
    Kram på de!

    2008-01-08 | 19:57:50
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se
  • Magda säger:

    ja jobbigt med tvätten, Bengt var faktiskt duktig på att tvätta när vi träffades....trodde han iallafall :-D

    om inte all tvätt blev blå eller rosa så krympte den *asg*
    men, men, efter 13 låååånga år tillsammans så har han nu lärt sig, ibland iallafall :-D

    2008-01-09 | 09:27:42

Kommentera inlägget här: