Madelene

Magsjuka?

Kategori: Allmänt

Tobias sov på soffan nu ikväll när jag kom hem från jobbet. Trött som vanligt tänkte jag. Men när jag nyss gick för att väcka han mådde han jättedåligt och tror han har fått magsjuka! HJÄLP säger jag! Det värsta sjukan jag vet av de vanliga sjukorna! HATAR ATT SPY!! Hoppas för guds skull att han inte har det!
Annars ska jag städa klart ikväll. Tog oss inte långt igår, istället for vi och tinade av båda bilarna som såg ut som snöbollar.
Längtar till helgen. Ja inte för att jag ska jobba på lördag men jag ska hämta hem en ny vän då. Som är grön. :) Och så kommer en annan vän hem från Övik som vi ska fira. :)
Det blir hur bra som helst.
På torsdag är det kalas (om vi är friska) för en liten tjej som blir hela 6 år gammal. Tänk vad fort tiden går.. :)
Hm..nu fick jag också ont i magen. Hypokondriker kanske eller va det kallas?

Kommentarer

  • Emma Persson säger:

    Usch då, ja det är hemskt. Erik har haft det så jag har typ just sanerat lägenheten.. Jag vill definitivt inte ha det..

    2008-01-15 | 18:41:04
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: