Madelene

Måndag

Kategori: Allmänt

Jahapp, så va helgen över. Och den har varit bra.:)
Igår va det inte så kallt ändå. Iaf inte uppe på Blaikfjället. Ca 7-8 minus och strålande sol + massa snö. Jättehärligt. :) Sen på kvällen blev det bastu, bubbel och film med brorsan och Hanna. :) Så jävla härligt.
Fortsätter på SPA temat ikväll med Mysan och Jessi. Ansiktsmasker, hårinpackningar you name it. En hejdå kväll till Mysan som drar till landet med mkt fisk och olja. Vi kommer sakna dig gumman!! :(
Men man vet aldrig, jag kanske får följa efter om det inte ordnar sig här på hemmaplan. Inte många jobbdagar kvar nu. På torsdag är det den sista. Surt men jag har som insett det för ganska länge sen så jag va förberedd. Iaf psykiskt. För mkt anställda och Storuman är inte en bra kombination. Tyvärr..
Nä nu äre färdigdeppat. Nu ska jag fara och ha kul med mina tjejer! :)
Hej på er!

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Drog raggen förbi och säger hej :)

    2008-01-29 | 12:44:49
    Bloggadress: http://www.lovebuz.se

Kommentera inlägget här: