Madelene

Min tur?

Kategori: Allmänt

Jahapp, äre min tur nu. Magen har spökat hela dagen. Det kan vara för att jag vet och är hypokondrisk men just nu känns det väldigt mysko och alá magsjuka bekant. Ber en bön att jag inte vaknar i natt och spyr.. fy va hemskt.
Tobias mår iaf lite bättre. Men han har legat hela dagen. Tog verkligen knäcken på han det där. Han sa att hade han haft en pistol igår när det va som värst hade han använt den. :( Undra om det är vinterkräksjukan eller vanlig magsjuka? Vet nån vad det är för skillnad??
Ja Norge låter kanske inte så dumt. Pengar och Storuman finns ju alltid kvar. Som en kackerlacka. :) Haha, nämen det jobbigaste blir ju att lämna Tobias, katterna och allt det som känns tryggt. Fast och andra sidan kan det va kul att veta när man blir gammal att jag har gjort nått annolunda iaf. men vi ser väl hur det blir. Man ska väl inte måla fan på väggen gällande den andra situationen innan man vet.
Satt hos My ikväll (med mina bakterier) och såg den här nya serien på 4.an om ett gäng som far till Afganistan på utlandstjänst. Man blir imponerad av dom. Jag skulle aldrig våga.
Nä nu är jag less. ska jag få magsjuka vill jag få det NU. Svii av den!
Godnatt med er!

Kommentarer

  • Ida - Mitt utvik i ord säger:

    Jaha! Haha vad roligt! Men dig känner jag allt igen! :)

    /Ida

    2008-01-17 | 10:08:18
    Bloggadress: http://idastrid.blogg.se

Kommentera inlägget här: