Madelene

Nya kärleken

Kategori: Allmänt

Nu står nya kärleken ute på gården och glänser så grön ocn fin! :D Ikväll blire provtur hem till byn förhoppningsvis.I´m so happy! :D

och jag är frisk än, ta i trä! :)
Jo en sak till. Träffade Emma K idag! Det är långt mellan gångerna vi springer på varandra numera. Men det va kul att se henne. :) Vi prata om att jag skulle ta och pallra mig till henne på Lyckselemarknaden och det tycker jag lät som en bra plan. :)
Ha en bra helg alla! Lär väl kanske uppdatera nån fler gång men lovar inget.

Kommentarer

  • Sandra L säger:

    GRATTIS till din nya kärlek!
    Visst är dem underbar de små gröna liven!??

    Jag MYYYSER och kan knappt hålla mig till nästa skotertur, vill inte sluta köra!!!
    = D

    2008-01-29 | 11:33:42

Kommentera inlägget här: