Madelene

Okej..

Kategori: Allmänt

Men suck. Igår fick jag veta. Jobbar en vecka till sen äre byebye och hello AMS! Och jag HATAR DET! Tanken på att bli utan jobb och måsta ha göra med AMS, a-kassa och all den skiten igen är det värsta jag vet! Börja om från ruta ett! Jag tyckte om mitt jobb, jag va fan i mig bra på mitt jobb, jag va engagerad och allt men vad hjälper det när pengarna inte räcker till att ha 3 heltidsanställda? Och det förstår jag, jag förstår faktiskt varför det blev så här. Men det är surt..som fan och det tänker jag inte hymla med.
Det verkar som glansdagarna är förbi igen i den här kommunen, nu hör man bara om att det ska sparas pengar överallt. Bara igår hörde jag om 3st som förlorat jobbet på sistonde. Väldigt deprimerande.
Vad ska jag göra då? Ja, det finns en chans, men den är ganska liten och vänta ut den kan ta tid. annars vet jag ärligt talat inte. Vill jobba men vet inte med vad, vill plugga men vet inte med vad.

Annars hade jag en trevlig kväll igår med middagen och det. :) Satt och prata och såg Lets Dance. Glenn och Elin kom också hit så det va kul.
Kanonfint väder ute idag. Hoppas det är lika fint imorn får då blire skoterkörning. :)
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, leka med Jessi och lämna in tapetböckerna tror jag.
Nä hejdå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: