Madelene

Snörvel

Kategori: Allmänt

Är ännu mer sjuk idag än innan. Rösten och näsan är helt paj. :/ Blir nog inget jobb för mig i veckan som det känns nu. Mår skit rent ut sagt. Länge sedan jag va såhär risig.
Annars så har vi spenderat ännu en dag i soffan. Men va gör man när man är sjuk. Har sett allt från Ronja Rövardotter till Fantastic Four. :)Ronja va bäst.. :)
Nu är det 2008. Känns alltid lite konstigt och vemodigt på nått sätt att lämna ett år bakom sig. men men..
Hoppas 2008 blir ett bra år. :)
Här är mina önsketankar om den nya året
* Resa mer än någonsin
* Bli smalare ( skriver inte under på det men jag tänker prova.. :) )
* Stå upp för mig själv och mina tankar mer
* Fixa färdigt huset
* Umgås mer med vänner

Nä.. nu väntar soffan igen. Är så sjuk trött fast jag sov länge idag.
Tack för sällskapet igår föresten Jenny och Robban! :)

Kommentarer

  • Sandra L säger:

    Jaa, vad ska man säga/skriva? Var tokförkyld just före jul, blev frisk en snutt för att sedan bli ännu mer förkyld över nyår...SUCK! Tårarna spruta å snore rann, kan det blir ett sämre nyår?
    Eller jo, förresten...kunde ju haft magsjuka oxå.

    Nu äre nytt år å nya kraftansträngningar.
    E fortfarande tokförkyld å börjar få ont i halsen å har nästan ingen röst. Ögonen har inte hämtat sig än tydligen (en arbetskamrat tyckte att jag såg febrig ut).
    Typiskt å va hängig när man måste jobba arslet av sig för att allt ska gå vägen här fram över....
    Idag = en TUNG dag! Imorron = lättare??

    Många krya på dig hälsningar från mig till dig och nåra till mig oxå!!
    = D

    2008-01-02 | 09:07:17
  • Madde säger:

    Re Sandra.
    Ja det låter som vi sitter i samma båt du och jag. Nä det är ingen höjdare det här. Har legat sedan i söndags. Stackars dig som inte kan va hemma och repa dig! Inte bra.. dom borde ju låta dig bli frisk tycker jag. Men men, jag v et ju hur det dät stället är. Krya på dig! :)
    Kram från mig!

    2008-01-02 | 10:57:44

Kommentera inlägget här: