Madelene

Torsdag

Kategori: Allmänt

Börjar känna mig bättre nu. Låter fortfarande hemsk i rösten och näsan men jag orkar inte va hemma längre. Imorn blir det back to work.
Annars så har jag väl inte sådär jättemkt att berätta. Blir nog så när man legat sjuk länge och tvn har varit en närmaste vän. Lyckligtvis går det en massa Topmodel repriser på 3:an på eftermiddagarna så det går slå ihjäl en hel del tid.
Jag har nu i några dagar beklagat mig för tobias över kellogs special K reklamen som jag verkligen hatar! Dom får det att framstå som att hon är tjock på nått mysko sätt. Och nu ser jag att den hamnat i min blogg och många andras också! But why! Kan man inte få bestämma själv vilken slags reklam man vill ha och inte vill ha?! 
Aja..
Ihelgen vet jag inte vad som väntar? Får se, alla förslag är välkommna.
Undra om man inte skulle gått och sett lite DH.. :)
Bye..

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ja den där kellogs special k reklamen har jag alltid hatat. Tydligen är hon så tjock att hon måste ha ett gummiband mellan knappen och hålet. Otroligt, hon måste må dåligt som få ;o)

    2008-01-03 | 19:36:30
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: