Madelene

4 timmar

Kategori: Allmänt

om 4 timmar går jag på min första semester! i 5 veckor ska jag vara ledig och det känns underbart! :)
Solen steker ute och nu vill man bara bli ledig så man kan ligga och sola nån dag eller två.
Utlandsresan är inte spikad än. Tobias har gått och blivit tok förkyld så det är ju inte så skoj att fara då. Vi ser väl hur det blir när han blivit frisk. Men det skulle vara grymt skönt att fara och spännande med tanke på att jag ALDRIG varit på någon solsemester förrut, så det är på tiden. :) Barcelona mitt i vintern räknas inte som solsemester. :)
Idag fyller pappa år så ikväll blir det tårta hemma i byn. Imorn blir det ännu mer tårta för då är det kalas för Nisse som fyller 60 år ihelgen.
igår va jag och Jenny uppe till hundkällaren och shoppa lite. :) Dom har mkt roliga grejer där. Blev lite leksaker, matskålar, halsband och hundgodis. :) Jag lääääängtar efter min lilla valp och dom har lagt ut lite nya bilder på hemsidan idag!:) Dom växer som ogräs! :)
Ska bli så kul när det är bestämt vilken valp vi ska få köpa.. :)

Nä.. nu ska jag gå.
Hej..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: