Madelene

Min kärlek!

Kategori: Allmänt

Här är hon! Min kärlek! Hon är så fin! Vi längtar så mycket och nu är det inte länge kvar! 



Bilden lånad av http://www.snapshots.webb.se/

Vi har fortfarande inte bestämt något namn till henne. Finns många fina namn. Men hennes kennelnamn är iallafall Ledyba.

Annars är det ledigt och skönt här. Jag, tobias, brorsan och hanna har varit i stugan hela veckan. Vi tog en roadtrip upp till den nybyggda tunneln och hamnade tillslut i Mo i rana. Tog en fika där och åkte sedan hem till stugan igen. Av det lilla man hann se av Norge ser det fint ut och så har dom min favvo godis "Söppeldynga". :)
Sen så har vi grillat korv, spelat spel, målat på vedbon och bara haft det bra.
Just nu är jag solo. Tobias är och monterar fast draget på bilen. Verkar inte va det lättaste. Hitills har det tagit 3 timmar bara att plocka lös alla delar.
Men men.. får väl se vad kvällen har att bjuda på. Blev då ingen Åsele marknad iår. Inte så kul att gå på marknaden när man är mer fattig än på länge...
Nä det va en kort update om vad jag gör.
Ses.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: