Madelene

Update

Kategori: Allmänt

Här är det också semester. :) Inte orkar man blogga hela tiden när man är ledig heller. Nä det finns roligare saker att pyssla med. :) Min första riktiga semester dag och det känns kanon!
Idag har vi sovit länge eftersom vi båda är förkylda, klippt Tobias hår, gjort lite andra ärenden, klippt gräsmattan (halvt iaf). Tobias va nyss och shoppa en grästrimmer som han håller på inviger för fullt. :)
Strax är det middagsdax i Kyrkberg. :)
Helgen va bra! Åt tårta som aldrig förr. :) Nisse fick en grym moppe/motorcykel i födelsedagspresent av oss alla. tro mig han lär synas ute på byn.. hehe.
Annars har jag det mest bara skönt. Får se hur det blir med utlandsresan i sommar. Det kommer ju en höst och en vinter också då det kanske är mer lägligt att resa bort en vecka utomlands än nu rent ekonomiskt. Det finns så mycket att göra på huset i sommar och så lite pengar (för min del iaf) just nu.  Sen ska man ju hitta både katt och hundvakt då i höst/vinter men det är en annan femma.
På tal om hund så längtar jag så mycket efter lill tjejen. :) Jag har planerat in så mycket bra som vi ska kunna göra tillsammans lillgumman och jag. :)
Nä.. nu ska jag dra.
Vi höres!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Jag och Dakira vill också vara med på ett hörn av det roliga du och lilltjejen ska hitta på ;)



    2008-07-07 | 21:05:36
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: