Madelene

En seg torsdag också

Kategori: Allmänt

Nu måste det bara bli helg nån gång snart. Den här veckan har varit så himla seg! Suck!
Blir nog stugan ihelgen, ska ta med oss katterna för det känns som sagt inte kul att be någon annan ge tjuriga Tussan medicin 4 ggr om dagen.
jag och Tobias satt och prata pengar när jag va hemma på lunchen. Lr rättare sagt den ständiga bristen på pengar. Det är fan inte kul det här! Så less på att aldrig kunna spara! Och kan inte påstå att jag bränner lönen på shopping heller. Nä kollade internetbanken, det va mat, bensin, m.m. Bara tråk.. ursch.. välkommen till vuxenvärlden eller?
För att beklaga mig lite kan jag räka upp allt dyrt här framöver som jag vill ha råd med men inte har. :(
* Vetrinären
* Jag måste till tandläkaren! Dom har glömt bort mig och inte kallat mig sedan jag va 18 år?
*Optikern.. ja jag är blind snart. :)
* Påsk = mat, bensin, nöjen?
*Orbitrek`
* Utlandsresa till sommaren

Ja lisan går göra lång, och deprimerande. :(
Ikväll vet jag inte vad som väntar? Tobias har förhoppningvis sovit bra idag så han är lite social innan han börjar jobba klockan 22 ikväll. :) Tack gode gud för hans jobb och skiftgången.. det ger väl lite extra money..

Nä nu ska jag sluta klaga. Det kunde va mkt värre. Man kunde vara allvarligt sjuk, vara utan mat och boende osv.
Hej med er. :)

Kommentarer

  • Hera säger:

    Visst har veckan varit seg?!

    2008-03-13 | 16:34:59
    Bloggadress: http://hera.blogg.se
  • Linda säger:

    Jag har inte heller varit hos tandläkaren sedan jag var 18...men det är ju bara tre år sen iofs. ;)

    2008-03-13 | 16:58:11
    Bloggadress: http://linda1979.blogg.se
  • Jessica säger:

    Ha! Sluta klaga! Jag kommer jobba heltid och få ut under 3000kr i månaden, slå det!:P Ni ha ju fan normala löner båda två, inte kan ni ha det så knapert! Ge pengar till dom fattiga!

    2008-03-13 | 20:28:38
    Bloggadress: http://create.blogg.se
  • Jenny säger:

    Jag har två tips på hur veckan ska gå fort som attan :o)
    1. Ha nåt att göra varje kväll (vilket iof kan vara jobbit men men)
    2. Redan på Måndan så säger vi att snart är det helg!
    Och tro mig.. 90% av fallen så funkar det för oss iaf ;o)
    Ja du pengar är en gåta...man jobbar och sliter för ingenting i princip. + att man har såååå mycket man vill göra... utlandsresa, bilar, skotrar, bygga mm mm..ja vi får nog blir miljonärer. Det lär vara ett bra yrke har jag hört!

    Haha

    Kram på de!

    2008-03-13 | 20:37:33
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: