Madelene

Grå ***** tisdag

Kategori: Allmänt

Den här dagen har varit mer än lovligt seg, och grå!! BLÄ!
Sitter här hemma i det tomma huset nu alldeles själv och är grymt utråkad. Måste städa lite, iaf snart. :)
Har nyss gjort en beställning från strawberrynet.com på lite smink eftersom min sminkkris inte lär lösa sig den här månaden iaf. Blir kul att se hur länge det tar och om det är nå bra maskaror. :) Får göra ett omdöme på dem här sedan.
Blir nog kanske, eventuellt inget Umeå ihelgen. Blir mest troligt fjällen som det känns nu iaf.  Men vi måste ta med oss katterna eftersom Tussan ska ha medicin 4 ggr om dagen nu och det känns inge kul att tvinga på nån annan stackare att göra det eländet. Huvva, I hate it. Hon blir så ledsen och rädd för en när man håller på med henne så här hela tiden. Hoppas bara det funkar. Hitills vet jag inte om jag märkt nån större skillnad. Lr kanske lite.
Har gjort en nyttig sak ikväll. :) Har skrivit en lista med + till att jag ska få köpa en orbitrek till Tobias. :) Den sitter på kylen så han kan inte missa den.. hehe.. :)
Huvva min banting går inge bra.. vi har Mariekex hemma. :( Men men, det är väl som dom brukar säga Rom byggdes inte på en dag. :) Har ju iaf träningsverk från igår så det är ju positivt.

Nä vilket jävla svammel. Nu ska jag göra ett ryck. Klockan 9 är det nån ny serie på 5.an. Likar lite Dh så den kan va bra. :)

En bild ur arkivet
image91s

Kommentarer

  • Jenny säger:

    men nu är det minsann dags att uppdat sig lite här =) haha.. hoppas ni har det bra... hoppas vi syns snart

    Kram

    2008-03-13 | 15:23:57
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: