Madelene

igen..

Kategori: Allmänt

vad trist det är att vara skiftänka. Jag som är van att han alltid är hemma på kvällarna känner mig otroligt ensam och pratsjuk. Aja, man vänjer sig nog.
Va iaf på det där Core passet ikväll på gymmet och det va ju en upplevelse. Bara mag och rygg träning så det ska bli kul att se om det känns nått imorn. :)
Annars är jag grymt sugen på att inhandla en Orbitrek maskin, ni vet den där från tv-shop. :) Jag tror den är bra och det vore skönt att träna framför tvn en del dagar när man inte orkar pallra sig till Stensele. :) Men dom är dyra. :/
Nu har jag som inget mer att skriva idag.
Tror jag ska ge lilla Tuss hennes sista medicin och sedan krypa ner i sängen. Minns inte när jag la mig innan halv 10 sist.. :)
Natti

Kommentarer

  • Emma Persson säger:

    Ja huvva, skiftänka.. inte alls nå roligt, ibland blir jag så sjuk av det så jag skulle kunna börja prata med tv. Suck..

    2008-03-10 | 22:30:21
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se
  • Jenny säger:

    Ja, ja ha då min gubbe hemma hela tiden. VIlket är skönt. Har lite av separationsångest ;o) Han behöver inte va med mig hela tiden, bara jag vet att han är hemma, därför blir det så bra när jag får hämta Dakira :o)

    Ja en Orbitrek maskin vill ja me ha. Vi få köpa den tillsammans och ha den varannan månad :o) Haha!

    Hoppas de gick bra att ge Tuss pillret!

    KRam

    2008-03-11 | 08:53:17
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se
  • Jenny igen säger:

    Ja det är lovley med turkost vatten och en jättesol :o) Mjo, kanske vi ska till stugan. Vi har förhoppningsvis hittat oss en bil som vi kanske ska hämta i helgen. Inget är säkert så vi får se vad som händer. Men om vi bestämmer oss för bilen så kanske vi far till stugan på Lördag iaf.
    :o) Det blir som en överaskning
    allt ihopa=)

    2008-03-11 | 13:17:03
  • jessica säger:

    Kom på att jag är ju typ alltid ensam! Du ringer och gnäller för att du blir ensam vissa kvällar och nätter och här sitter jag ensam i princip jämt!:P Fast jag har väl turen att va en sån som gillar det:D

    Börjar iaf jobba nästa vecka! Det ska bli niiiiice!

    2008-03-11 | 13:50:54
    Bloggadress: http://create.blogg.se

Kommentera inlägget här: