Madelene

Måndag.. again

Kategori: Allmänt

Ja då va det en ny vecka då. Hm.. vart tog helgen vägen? En massa bilåkande och så hann jag spendera nån timma med brudarna iaf. Men inte vart det mkt. That sucks. Men men.. bara gilla läget och slänga in Jessi i en bil här framöver för en roadtrip till Bodö. :)
På vägen hem nu från lunchen mötte jag 2 pepparkakor. Trodde jag såg fel först men det va rätt. Jenny och Robban is back in town. :) Så i veckan ska vi våldgästa dom för bilder och surr. Dom ska bara få landa först.. :)
Ikväll ska det bli tapeter på väggen. Måste bli klar innan onsdag då det kommer folk på tårta hit. Kan ju va kul och visa upp ett fräschare kök. :)
Betala räkningar igår. Suck. Bilen är paj, Tussan är sjuk och jag måste till optikern. yes! Man kan hålla sig för skratt såna här månader.
Tobias började gå skift idag på sitt jobb. Det blir bra.. :)
Nu ska jag på mitt jobb så det blir nå pengar.
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: