Madelene

Måndag igen då

Kategori: Allmänt

Helgerna går fort, ruskigt fort. Men men.. bara gilla läget.
Ihelgen va vi ju i Slussfors, även om vi spenderade större deln av lördag dag och kväll i Rödingfors. Blev lite skoter ändå i skitvädret med kusinerna. :)
Igår va jag bara och slöa i Slussfors stugan medans Tobias va och tränade Enduro på banan. På kvällen for vi till Robban och Jenny med lite grönsaker och dipp för kortspaning. GUUUD vad fint det är i Thailand! Dit ska jag! Nån gång!
Idag jobbar jag, har fika nu. Jag och Jenny tog en lunch på Akkan för att surra av oss lite. :) Nice.
Ikväll blir det att prova på det där Core passet på gymmet. Kan bli intressant att se vad det är för nått.
Annars så ska Tussan ha medicin 4 ggr om dagen nu i en månad. Not so funny. Att ge en katt medicin är inte det lättaste vill jag lova.
Nä nu ska jag jobba vidare.
Ses.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: