Madelene

Så jävla förbannad!!!!

Kategori: Allmänt

Just nu är jag så jävla förbannad så jag har till och med svårt att hitta tangeterna!!
Hade vetrinären varit kvar där uppe hade jag sprungit dit och sagt henne ett par saningens ord och ett x antal svordomar! Hon får va hur jävla gullig och snäll som helst privat det skiter jag i. Jobbar man som vetrinär ska man för i helvete veta vad man säger och pysslar med! Samma sak med läkare!
För ett år sedan va vi med Tussan till vetrinären här då för hennes andning. Men enligt henne skulle "det vara så hos perser katter". BULLSHIT! Men eftersom hon är vetrinär svalde vi det.
idag va vi hos en annan vetrinär för hon har blivit sämre! och då visar det sig att hon har astma!! Och det kunde våran lokala vetrinär inte se för ett år sedan! Näe istället en klapp på axeln och "det ska va så"...
Jag tror jag kokar över!!!
Sen så har man göra med andra idioter också som bara ringer och skriker i telefon så jag tänker inte fara till stugan med dom ihelgen. Blir på sin höjd Slussfors!
och det sista är att apoteket är stängt, stänger 5 och har inte öppet helger. Norrlands jävla inland säger jag bara!!!

ha en bra helg alla, jag ska då ta en stor jävla sup ikväll så jag kanske lugnar ner mig!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hallo!!

    Men så förbannat! Astma? Måste hon ha medicin nu eller nåt? Tänk att efersom hon inte kollade ordentligt på Tuss så har hon haft svårt å andas i ett år. Så mycke jävulskt! Jasså? De bli inte Rödingfors? Jag antar att
    jag vet vad det handlanr om..jag skulle nog inte ha kunnat hållat tyst. Jag lider med dig!! =)

    Kram på de!
    Syns på Söndag för en traditionell filmkväll =)

    2008-03-07 | 18:54:18
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se
  • Magda säger:

    tur att jag inte är hemma hos er nu :-D :-D
    hälsa tobbe
    kram

    2008-03-07 | 19:08:37
  • Linda säger:

    Jag håller med dig i vad du skriver om the vet. När vi var tvungna att ta till akut kejsarsnitt på vår tik och ringde henne så sa hon att hon inte kunde hjälpa till... för hon var trött. !!! Vi fick åka till Vindeln mitt i natten. Men där är de superduktiga... så det är helt klart värt ett besök. Jag försöker att ha så lite som möjligt att göra med den lokala.

    Jättetråkigt med din katt. =(

    2008-03-09 | 08:25:47
    Bloggadress: http://linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här: