Madelene

Segaste torsdagen ever

Kategori: Allmänt

Gud vilken seg dag. Jag och Christian har gått och kappgäspat hela dagen.
igår kväll va det tårtkalas med tjocka släkten. Fick pengar, ljus, ljusfat, krukor,  böcker. underställ för skoterturer och en fin fin väska från Friis & Company av Tobias. :) Hade nog varit snäll iår också. det va kul att farfar och farmor kom hit, dom har aldrig varit här sen vi flytta in så det va kul. Farfar är ju som en rolig filur.. :)
Meeen det går dåligt att banta när man fyller år. :/ Tårta både idag och igår. Jaja, det kommer nya veckor och nya tag.
Imorn ska lilla Tussan med mamma till vetrinären i Lycksele. Hon har fått så himla svårt att andas. Okej hon är ju en perser och dom har väl inte de största andningshålen i nosen kanske men som hon låter nu ska hon INTE låta. Imorron kväll bär det av till fjälls. Underbart! Hoppas på fint väder men det såg inte så lovande ut. Men men.. köra skoter får man iaf göra och så överväger jag att tvinga brorsan att va chaffis åt mig på lördagkväll. Som en födelsedagspresent.. hehe. :)
Thanks för gratulationerna folket.. :)
Nä nu ska jag städa bort allt rat och trimma Tussan för imorn innan jag bänkar mig framför Du är vad du äter.
Take care. :)

Klicka för att visa Megabild! SNYGGASTE HETASTE *FRIIS & CO* COMPANY VÄSKAN! PRISSÄNKT!

Väskoman jajemän.. ;)

image90

Kommentarer


Kommentera inlägget här: