Madelene

SM final deltävling 1

Kategori: Allmänt

Har just ramlat in genom dörren. Tobias är och lämnar igen släpvagnen och klockan är 00:40. Alla är vi mer eller mindre stendöda. Men tänkte ändå slänga in ett inlägg medans dagen är någolunda färsk.
Ja Gäddede då, Sveriges svar på riktiga Pistvakt. Det fanns allt, bodegan, linbanan, tavlan med Stor- Erik och sången. Haha, man kunde inte låta bli att garva. :) Och det ligger inte liiiiite avsides heller. 12 mil tog 2 timmar efter den där krokiga vägen.
Men iaf så gick det bra för Tobias, han blev 6a i sin klass och totallt. :) Men det va lite osäkert där ett tag om han skulle få köra alls. En kontakt till bromslyset va trasigt men Patrik hitta en och rädda han. Sen flöt väl inte dagen helt utan bekymmer heller. Det snöade jättemkt och det räknades lite fel på tider osv. Men men det är sånt som händer.. Han fick en pokal och en liten prispeng. :)
Lycksele kvällen min blev det ju däremot pannkaka av som ni kanske ser. Stressade på alla som en tok där borta men det hjälpte inte, tillslut fick jag ge mig och inse att det aldrig skulle gå hinna hem i en hyfsad tid. och det va ju jävligt synd för jag hade verkligen sett fram emot att få fara och festa med mina tjejer.. :( Är lite depp över det. :( Men det fanns inte så mkt jag kunde göra eftersom tävlingen drog ut på tiden nånting så jäkulst. Förhoppningsvis går det fler tåg.
Nu ska jag sluta svamla och lägga mig och sova. Återkommer med bilder och lite piggare info när jag fått sova ut. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: