Madelene

Städ!

Kategori: Allmänt

Här städas det för fullt inför imorn. Fan farmor kommer ju och ska käka tårta så då måste det ju va rent. :) Nämen kan ju va kul om folket inte får astma eller slår ihjäl sig på allt rat. :)
Och nu äre tapeter i köket tack vare bästaste mamman!:) ja jag va väl med på ett hörn men det va hon som gjorde mest tack och lov. Skulle blivit katastrof annars. :) Lägger ut bilder när ALLT är klart i det.
Tänk imorn blir man 22 år. Fan, jag tror fortfarande att jag är 20. :) Har visst missat nått år. Äh det är nog bra att bli äldre, man blir förhoppningvis klokare och modigare.
Köpte en våg idag för att stilla min våg mani. Men det va ju inte så kul eftersom det tydligen står rätt stilla nu. Fattar inte det. har absolut inte fuskat nått heller så det kan inte vara därför! Kombinerad kur är skit! Nä, nu tror jag fan det blir Osnats kur och en jävla massa träning så man får ingång lite förbränning. Punkt slut.
Näe.. åter till städet. Totallt otaggad.. jajamän.

En bild i min tråkiga blogg.. :)
Tävlingen i lördags. Älsklingen i sin nya hjälm. :)
image89

Kommentarer

  • Hera säger:

    Träning är ju bästa kuren....livsstilen....fast det är ju inte säkert att det är så kul jämt. Men hellre det så kan man ju äta ....jag borde träna också...jag hejar på dig så hejar du på mig?

    2008-03-04 | 21:38:26
    Bloggadress: http://www.hera.blogg.se
  • Anna säger:

    Grattis på födelsedagen! :)

    2008-03-05 | 08:19:03
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se
  • Jenny säger:

    Men grattis på födelsedagen! =)
    Ja när man kör kombinerad kur så är det svårare och tar längre tid än när man kör på ren kur. men vi fåre peppa på varandra. När jag blir frisk igen så ska jag börja spinna igen. Måste ju hända på Inga-Lills tempo.. =)
    Hade gott!
    /J

    2008-03-05 | 08:27:45
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: