Madelene

update

Kategori: Allmänt

Tänkte skriva en snabb summering av helgen innan jag drar på gymmet. yes ni läste rätt jag ska bli träningsnarko från och med nu har jag bestämt. :)
Iaf så va helgen bra. Kanonväder på lördagen då det bar av till Syterskalet och Syterstugan. Det är så himla fint där! Sen på hemvägen hade lillebror och Tobias mindre flyt och vi övriga hade en massa flyt. Polisen stod vid Syterstugan och dom fick böta för regskyltarna! 1500 spänn! Det va tydligen billigare att köra med en icke påställd skoter än vara utan regskylt! Och att inte stanna vid väg och släppa av passagerare på skotern kostar tydligen 2600 om polisen ser dig! Jajks!
Iaf så fick vi övriga skäll för att vi fikat i förbudsområdet.  Man får tydligen inte sitta mer än 50 m från leden för då blir det böter. Men vi klara oss undan med en varning. :)
Söndagen bjöd på ännu mer skoter men inte lika bra väder. Blev en sväng mot Gardfjället iaf.
Ja det va helgen det, skoter, melodifestival, god mat och sol. :) Nice.
Nu är det nedräkning till helgen och min långledighet. Så himla skönt. Det som är skit är ju att Tobias jobbar då och inte kan va med mig utan måste vara hemma i Sunkuman.. men men.
Nä dax att öka.
Hej med er. :)

Kommentarer

  • Emilie säger:

    åååh typiskt att det är fin vädre när man väl inte är där å skit när man är där uppe! :P men hoppas vädret bli kanon på påsk :D

    2008-03-17 | 21:08:08
  • Emilie säger:

    åååh typiskt att det är fin vädre när man väl inte är där å skit när man är där uppe! :P men hoppas vädret bli kanon på påsk :D

    2008-03-17 | 21:08:17

Kommentera inlägget här: