Madelene

Amanda jensen

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på hennes senaste album. Tjejen är grym! Ståpäls varning!

idag äre hemmapyssel på Tvärgatan 1. Tobias har fixat klart kablarna till bredbandet och nu putsar han på köksluckorna. Han är grym när han vill. :) Jag småstädar lite överallt och tog just ugnen en omgång. Inte en dag för tidigt, hehe. :)
Igår va det jobb, fika på nyfiket, middag hos Tobias föräldrar, korvgrillning/vindrickning med Jessi och Erik. Det va riktigt mysigt även om det kanske va i kallaste laget men det är inget som inte lite sprit kan fixa. ;) Tillslut hamna vi hemma hos dom och spelade lite "Vågar du?" för att avrunda kvällen på 3:an som förövrigt sööög.

Ikväll blire nog soffläge hos Jessi har jag bestämt och imorn äre jobb igen.
 Det blir att låna hem fler brillor från optikern för  jag kan inte bestämma mig.
Sen så ryktas det om att min norsk kommer hem till storuman imorn. :) 

Nu ska jag rycka upp mig innan jag får skäll.. ;)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Amanda jensen ska till Lycksele och sjunga lite i samband med skolavslutningen...du får fara dit och rocka loss lite!

    2008-05-19 | 17:29:25
    Bloggadress: http://linda1979.blogg.se

Kommentera inlägget här: