Madelene

Home

Kategori: Allmänt

Jahapp då .ligger man hemma då. feber, halvhes och snorig. Not so funny.
Jag har inte tid att vara sjuk nu! Blir tokstressad när jag tänker på allt jag borde och vill hinna i veckan!
Sen så skinner solen också på ett sånt där jävligt uppkäftigt sätt så man vill bara gå ut. Men då kanske jag blir ännu sjukare? Ska nog bädda in mig och sätta mig på bron med en tidning iaf. Man måste ju prova.

Det där mailet jag skrev så hemlighetsfullt om igår är en hund som jag mailat om. Men inget svar än. :( Här hemma är det typ Madelene 10 år som går runt och förklarar för Tobias hur bra och kul det skulle vara med en hund. Hitills har jag lovat följande saker om han går med på det.
*Jag rastar den själv jämnt! Hm... kanske inte om jag är sjuk som nu då.
* Ska börja träna! Undra om det är 1000000000000 gången jag säger det nu?
* Ska betala ALLT själv till hunden. Jaaa... :)
Min övertalningsprocess går ganska bra. Helt osugen är han inte, men jag tror han är mest rädd att han ska ångra sig efteråt. Ungefär som han säger ibland om Tuss och Gurra. Men jag tror inte han menar det innerst inne.. :)
Han tycker dessutom att jag borde bli en försäljare för jag har argument mot allt han säger.
 Fortsättning följer...

En annan hund....

Kommentarer

  • Linda å Leia säger:

    Precis en sån hund ska jag ha när jag blir panschis.=)

    2008-05-29 | 18:44:33
  • Gina säger:

    Ohh, vad är det för ras du har ringt på, är det en golden? :)

    2008-05-29 | 23:41:46
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: