Madelene

Regn..

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse och tänkte "yes idag ska jag va ute och dola på i solen!". Drog upp rullgardinen och möttes av det gråaste vädret på läääänge. Regn och rusk. Huvva. Så jag sitter inne och bara latar idag. Ska försöka motivera mig att göra nått här hemma snart, typ tvätta bort det där berömda Mount Everst.
Jag och mammi va i Lycksele igår och gick på stan. Blev Åhlens, jysk och dollar. Det vanliga. :) Vill ha nya utemöbler och byta ut våra vita, sunkiga men allt känns så himla dyrt. Till och med på jysk.. ;)
Måste fixa min deklaration oxå ikväl. Jag är väl sist som vanligt. :) Men det är ju så himla trista papper det där. Man blir ju trött bara av att se skiten. Give me the money bara. :)
Får se om det blir en tripp down town till Umeå nästa helg. skulle vara kul! Tok länge sen sist.
Nä... kanske man ska röra på sig.
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: